"Differences are not intended to separate, to alienate. We are different precisely in order to realize our need of one another"

Jom Join ^^

Monday, February 14

I Can't Stop Smiling ^^

senyum... tak perlu kata apa2 ^^

 ngehehehe ... hye beloved readers ! saya happy ^^
kenapa ya??? mesti ada sebabkan kenapa seseorang itu tersenyum? :)
semalam saya kena call jam 11.13pm. jadi kenapa kunun? h0h0h0h0.. disebabkan panggilan itulah saya x dapat stop senyum. ngeee ~ *deyhh.. baru kena call pun mau kecoh kan????*
saya saja mau kongsi bersama beloved readers. owk bha kan??? ngeee ~
okeh.. masa tu sy sudah tidur bersama baby blue. hp DG pun berbunyi. emmm.. sapa la call tgh2 mlm ne?(monolog dalaman saya). saya pun jawablah panggilan tu.
"Hello... (suara mengantuk)
"Happy Valentine's Day ------" ( tym ne la sy start senyum sampai telinga. hohoho )
"Happy Valentine's Day too " ( mata terus segar, hati pun bunga2 sudah. keh3 )

* perbualan seterusnya dirahsiakan atas sebab2 tertentu :) *
tym mau tdo pun masih senyum sorg2 sampai saya tdo membelakangkan roomate c0z takut roomate cakap sy mengigau. h0h0h0h0
perbualan hanya selama 1minit 37saat. walaupun singkat, saya tetap happy :)
panggilan dari org yg teristimewa ka??? hihihihihi ... syyyyhhh !!! tiada jawapan untuk soalan itu :)


thanx for calling ^^
saya masih mau senyum ^^


5 comments:

Anonymous said...

uisehhhhh..pewiittt....ada da bf nya..bgsla..heheeheheheee

Anonymous said...

uyoooo ... sudah berpunya???

LadY seNsei said...

ahahaha... siapakah anda berdua? sila tinggalkan nama ya, senang sy kenal :)
btw, utk soalan anda itu ... x single, x b'punya :)

sAya punya cOretan... said...

eeh, bulih komen sudeeee!hehhe.

LadY seNsei said...

hihihi..sila2 komen nadyy :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...