"Differences are not intended to separate, to alienate. We are different precisely in order to realize our need of one another"

Jom Join ^^

Tuesday, March 1

i HATE hospital / clinic !!!!


huhuhu... sakit, sakit, sakit !! pening, pening, pening !!! ini pasal blood's test hari ne :(
saya sangat x suka pergi hospital or klinik. euwwww...!!! X SUKAAAAAAAAAAA ~
tapi hari ne saya telah dipaksa ! eshhhhh...!!!! x abiz2 kena paksa. dari last year lagiiiii..
"p hospital. check balik"
"jangan keras kepala"
"makan ubat bha!"
"ko ingat boleh baik ka kalau ko buang itu ubat?"

itulahhhhh family sy cakap sama sy selalu. since the embarassing moment in my life! arghhhhh !!!! kenapa laaaa jadi macam ne! kalau bukan embarassing moment, saya x susah2 la p review every 2weeks!  esshhhh !!!
itu kisah last year. every 2weeks kena amik blood's sample. ntah pa la org2 makmal darah tu buat dgn sample tu. tidak logik bha asek mau buat test jak. knp x buat sekali? esh2...

sy buat dunnoe jak before dis. masuk telinga kanan, kuar telinga kiri. PALING KERAS KEPALA x mau buat review!

* LEFT HAND

tapi HARI INI sy terpaksa mengalah demi -------! adoiiii... my 1st sis memang paling terer la mengugut ow~
nah, DOUBLE sy dapat ari ne. kiri dan kanan kena cucuk utk amik blood! esshhhhh!!! sakittttttttt.... wuwuwuwuwuwuwu ~
until now, sy masih pening2 :(
hopefully 2mrw kembali seperti biasa. dan 2mrw jugak bermulalah hari saya makan ubat setiap pagi. NO ESCAPE anymore !!!
my ears also more than full with advises ! hmmphhhh.... susah jugak ada 3 org kakak ne. suma mau membebel :(
okeh, saya ikut cakap mulai esok. so, jangan marah2 sy lg ahhhh wahai kakak2ku yg tersayang :)


* RIGHT HAND



* setiap kali tengok ubat2 tu, saya rasa cm mau menangis jak. BANYAKKKKKKnyaaa mau makan !

9 comments:

cha'e said...

hu. tia pa la. .relax sak :)
get well s00n ..! :)

LadY seNsei said...

huhuhuhu.. thanx :)

sAya punya cOretan... said...

sila makan ubat anda.nanti lambertt kawen kalau malas makan obat!hahahah

LadY seNsei said...

wakakaka nadyyyy !!!!
okeh2, cepat2 mkn ubat ne supaya CEPAT KAWEN ! hihihihihi

sAya punya cOretan... said...

gud2, begitulah!hehe

LadY seNsei said...

yeahhh !!! :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

nanti da makan ubat dah sihat tak yah pg klinik lagi :)

Meh baca First time menipu

Niesa said...

waaa...ubat?ewww yaakkss!niesa xske mkn ubat..kesian u...get well soon... (^^,)

LadY seNsei said...

mawar berduri : hihihihihi..tabahkan hati telan ubat2 tu . huk3
niesa : ubat x sedap! huhuhuhu.. nway, thx :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...